ТМ «Домашнє Свято» розширює асортиментний ряд печива у снековому форматі
Снековий формат ласощів уже став трендом на вітчизняному та світовому ринках борошняних солодощів. ТМ «Домашнє Свято» йде назустріч побажанням споживачів і розширює асортиментний ряд печива у снековому форматі новими SKU. Беззаперечними перевагами новинок є доступна ціна та зручний міні-формат, розрахований на споживання «за один раз».
У снековому форматі випускаються найпопулярніші смаки печива «Домашнє Свято», що вже давно завоювали любов споживачів.
Вишукане цукрове печиво «Napoletan пряжене молоко» та «Napoletan з насінням льону» тепер можна придбати у зручній міні-упаковці вагою 60 г, по 8 штук печива у кожній.
Ніжне цукрове печиво «I love you» з яскравим смаком апельсина та натуральними цукатами продається у снековій упаковці вагою 50 г, кожен пакунок містить 4 печива.
Ще одна новинка — цукрове печиво «Еллада», збагачене йодом, у міні-упаковці вагою 45 г (по 4 печива у кожній). Всі снеки продаються у зручних шоу-боксах, що забезпечують візуальну доступність продукту на полицях.
Завдяки новій яскравій та стильній упаковці у фірмових кольорах всю продукцію ТМ «Домашнє Свято» легко знайти у торгових точках.
Улюблені смаки печива у снековому форматі — стануть зручним перекусом у будь-якій ситуації та розраховані на широку цільову аудиторію дітей і дорослих.