ТОВ «Світ Ласощів» увійшло до трійки лідерів на українському ринку вафель
За матеріалами дослідження Агентства маркетингових досліджень «MRC Brand» у січні 2018 року ТОВ «Світ Ласощів» — виробник солодощів під ТМ «Домашнє Свято» та ТМ «Перепілка» — за об’ємами продажів у сегменті вафель увійшло до трійки лідерів на українському ринку. Дослідження проводилося у всіх національних мережах.
При цьому найбільшу популярність серед українських споживачів мають класичні неглазуровані вафлі — 72,14% ринку, на другому місці — вафельні трубочки з часткою ринку 11,89%, вафельні коржі займають 9,84% ринку, за ними йдуть глазуровані вафлі 6,13%, а завершують рейтинг віденські вафлі з часткою ринку 0,004%.
Справжній прорив ТОВ «Світ Ласощів» став можливим насамперед завдяки новим лінійкам фасованих вафель, виготовлених за сучасними європейськими стандартами з мінімальним вмістом трансжирів:
— оновлений асортиментний ряд улюблених з дитинства вафель «Артек»: «Артек» класичний, «Артек» шоколад, «Артек» з горіхом;
— оригінальні хрусткі вафлі з темним листом «Crispy»: «Crispy» шоколад, «Crispy» пломбір, «Crispy» молоко та шоколад;
— ексклюзивна лінійка «FRUTTI Crispy», що поєднала яскраву фруктово-ягідну начинку з насиченим вершковим смаком: «FRUTTI Crispy» зі смаком полуниці з вершками, «FRUTTI Crispy» зі смаком дині з вершками та «FRUTTI Crispy» зі смаком персика-маракуї з вершками.
Дізнайтеся більше про асортимент вафель «Домашнє Свято» за посиланнями: